شبکه ملی اطلاعات به زودی راه اندازی می‌شود/ تلاش وزارت ارتباطات برای بومی‌سازی ماهواره
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 47125
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 295
بازدید سال : 1115
بازدید کلی : 47125
شبکه ملی اطلاعات به زودی راه اندازی می‌شود/ تلاش وزارت ارتباطات برای بومی‌سازی ماهواره

 واعظی بیان داشت: با نگاهی به پیرامون کشورمان از افغانستان تا عراق و یمن و... هر کدام با مسائل و مشکلاتی مواجه‌اند و از سوی دیگر بحث افراط گرایی داعش، طالبان و ... را در منطقه داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری ادامه داد: انتظاری که از جمهوری اسلامی ایران در این میان با توجه به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و همبستگی مردم ثبات و آرامشی در کشور وجود دارد که می‌تواند سرمشق کشورهای اسلامی باشد. 
 
وی اذعان داشت: اگر مجلس شورای اسلامی همراه و با وفاق و همدلی می‌تواند به دولت و نظام کمک کند تا نقش بیرونی خود را بهتر انجام دهند لذا امیدواریم مجلس دهم در راستای منویات مقام معظم رهبری و مأموریت‌های ذاتی خود با قوای دیگر همراه باشد.

واعظی با تأکید بر اینکه در حوزه ارتباطات و فناوری طی دو سال گذشته تحولات بسیاری داشته‌ایم گفت: سعی کردیم پست را با آی تی تلفیق کنیم تا مردم به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری ادامه داد: پست بانک نیز یکی از سیاست‌های خرده بانکداری وزارت اطلاعات و فناوریست که توانسته در مناطق روستایی و کوچک رونق بوجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت یازدهم به آی سی تی براساس سه محور است افزود: حوزه آتی سی تی را بعنوان پیشگام توسعه کشور می‌دانیم و می‌خواهیم زیرساخت توسعه کشور را مجهز به آن کنیم.
 
واعظی بیان داشت: اکنون آی تی می‌تواند در خدمت سلامت، تجارت، اقتصاد، صنعت و کشاورزی باشد لذا توسعه زیرساخت‌های خود را در خدمت توانمند ساختن کشور قرار می‌دهیم تا بدین وسیله جلوی تبعیض، جعل و فساد گرفته شده و مردم نیز راحت‌تر به فعالیت‌های خود بپردازند.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه در بحث فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری مسئول تهیه زیرساخت‌ها است گفت: بخش‌های دیگر باید به مسائل فرهنگی توجه کنند.  

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان در بحث فضای مجازی بیان داشت: ما تلاش خود را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی بیشتر خواهیم کرد.

واعظی با تأکید بر اینکه فضای مجازی دارای فرصت و هم تهدید است افزود: در دنیای امروز نمی‌توان بدون ابزار فضای مجازی به فعالیت پرداخت که این همان فرصت است.

وزیر ارتباطات و فناوری در ادامه بیان داشت: فضای مجازی به دلیل آنکه در دنیای امروز موجب تخریب کانون خانواده نیز می‌شود یک تهدید به حساب آمده و ما به دنبال آن هستیم تا تهدیدات را کم کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که در زمینه کاهش تهدیدات فضای مجازی انجام شده نیز گفت: سال گذشته رقم بالای بودجه وزارت ارتباطات و فناوری را در زمینه امنیت شبکه سرمایه گذاری کردیم.

واعظی گفت: به دنبال آن هستیم تا بحث صیانت اجتماعی را در فضای مجازی پایدار کنیم تا شبکه‌ای را که در اختیار مردم قرار می‌دهیم پاک باشد و آنها استفاده بهتری از آن بکنند.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه زیرساخت‌های ارتباطی کشورمان در مقایسه با برخی کشورها عقب بوده است اظهار داشت: در دو ساله اول دولت یازدهم اولویت وزارت ارتباطات و فناوری کار بر روی زیرساخت‌ها بوده است تا با توجه به نیازهای مردم آن را پیش ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوع اشتغال یکی از مشکلات کشورمان است که با کارآفرینی در بخش آی سی تی و برنامه ریزی و اعطای وام در این زمینه می‌توان اشتغال زایی کرد.

واعظی همچنین بیان داشت: سال گذشته 18 هزار روستا را به اینترنت متصل کردیم و قرار است امسال نیز 12 هزار روستای دیگر را به اینترنت متصل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری با تأکید بر اینکه در حوزه ماهواره و آی سی تی در لبه پیشرفت قرار داریم، گفت: می‌خواهیم نیازهای خود را در این زمینه بومی کنیم لذا شبکه ملی اطلاعات را نیمه‌های امسال راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به ملی‌سازی ماهواره نیز گفت: در این زمینه دو مسیر را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم با توجه به عرصه بین‌الملل ماهواره را بومی‌سازی کنیم.


تعداد بازدید از این مطلب: 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود